Бизнесдээ ашиглах брендийн 3 стратеги


Роберт Киёосаки нэгэнтээ “Бренд бий болгохгүй л бол тэр зүгээр л бараа таваар” хэмээн хэлсэн байдаг. Мэдээж энэ үнэн. Өрсөлдөөн их болсон энэ цаг үед та өөрийн брендийг бий болгохгүй л бол энгийн нэг бараа таваарыг хэн ч сонирхохоо больсон цаг. Гэлээ гээд та компанийнхаа нүүр царайг боловсронгуй болгохын тулд үнэтэй бренд стратеги төлөвлөгчийг хөлслөх шаардлага огтхон ч байхгүй. Зөвхөн өөрийн компанийн шинжийг тодорхойлох зүйлийг сонгон, түүнийгээ өөрийн “бренд” гэж нэрлэн цааш хөгжүүлж явахад л хангалттай.

Энэхүү зөвлөгөө бол өөрийн брендээ бий болгоход тань туслах томоохон компаниудын хамгийн энгийн бөгөөд хүчирхэг 3 дүрэм юм.

1

2

3

Эцэст нь Таны хамгийн дуртай бренд чинь юу вэ? Тухайн брендээсээ юуг ойлгож, өөрийн компанидаа хэрэгжүүлж болохоор байна?

Ангилалууд

+ Одоогоор сэтгэгдэл алга байна.

бичих

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.